close
話說, 小妹星期日出街之前, 非常唔小心地將成盒Jill stuart上年Christmas box set眼量版既胭脂powder成盒飛左落地, 十分心痛, 心痛的係因為隻color真係好靚, 同埋已經冇得買返... sosad~ 先去相~
真係越黎越心痛... sosad~
小妹嬲嬲地, 出街個時立即買返盒補上, 需要係普通版, 好過冇得用呀~
問過BA, 佢話3號色最似, OK, 信你啦~ 3號色入手
講包裝, 當然係限量版既盒面有蕾絲靚好多啦~ 普通版就是少了蕾絲, 掃也由粉紅變白色, 唉, 真係越講越傷心....
順帶一提: 而家係Jill Stuart買滿$680, 其中有一件係新Product, 就會送上古典飾物盒一個,
我睇過, 個盒真係幾大幾靚, 都幾實用架, 不過趕住走, 所以最後都係冇買到~
之後買左2條IPHONE X電既usb, 有好多color choose, 有幾隻色都好靚架, 不過最後都忍痛, 只係買左pink & purple~
另加Paul Frank Button Sticker一張
之後就係買比肥仔, 一人一隻既Birthday Bear~ 我同肥仔既生日只係相差8日, 呢隻bear唔同日子有唔同color既衫衫
點知咁岩咁Q, 我同肥仔隻BEAR同色, 店員話呢D叫緣份, 咁冇理由唔買啦, 哈哈哈~
呢D係朋友B由以色列買返黎既手信, 薯片2包+死海泥mask一支(佢話超好用wo)
最後送上禮品狗狗 - 細佬比大家~
佢超唔like呢個頭cool, 不過都好乖咁, 比我影左張相先f走佢, 好變態的我~ LOL
arrow
arrow
    全站熱搜

    Celinediane 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()