close

早前被HKCOSME抽中參加Garnier全新輕感面膜event, 就等小妹帶大家睇下當日有D咩玩啦~




場內場外既擺設當然係今次既主角產品-輕感面膜啦~  



連檯上都有架~ ^^

 
'
同大家玩個有獎遊戲, 大家估下mask A 家 mask B會比較貼面? 
(請將答案留言至小妹facebook fans page: www.facebook.com/LoVeCeLiNe之有關相片內)



首先當然係介紹下Garnier既品牌啦~


唔知大家FU MASK既時候, 會唔會好似圖中位美女咁, 有唔貼面既情況出現呢?



之後就更係介紹下今次既主角- 輕感面膜既好處同特質啦~



之後大會請黎MeiLing 同埋幾位BLOGGER同大家分享下用完輕感面膜之後既FEELING同心得, 
並係現場請左位BLOOGER即場感受下呢個MASK既功效~ 

 

係FU更MASK既同時, 大會亦都為我地提供左點心, 等我地休息一下~



休息過後, 我地要做既, 就係為Garnier輕感面膜同其他牌子既MASK做一個比較, 睇下邊隻MASK吸水能力比較強, 因為MASK吸收精華越多, 就表示塊MASK可以為你既皮膚提供幾多精華~ 如果塊MASK唔吸收D精華, D精華係晒個包裝, 咁FU黎都冇意思啦, 係咪?



出黎既結果顯示, Garnier既面膜紙比起其他品牌既面膜紙能夠吸收多1ml既份量架~ 



接近尾聲, 大會貼心地為我地安排左一片mask同埋信封信紙, 等我地可以post比身邊既朋友, 等佢地都試下呢隻全新輕感面膜既功效



最後大會更送上3款唔同功效既輕感面膜比我地返去試下, 效果如何? 下回分解~ ^^ 
就以上~
arrow
arrow
    全站熱搜

    Celinediane 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()