close
大家好呀,由於之前轉新工比較煩忙,好耐冇打過blog啦,荒廢左成5個月,應該都冇咩人會記得我架啦,哈哈
再次同大家 say個hello & guys, I AM BACK!!!! YEAH!
 
2015年2月,小妹終於都決定去大家最愛既日本走一敞~ 
 
自從轉左新公司之後,旅遊既次數多左好多,而我自己亦都應承左自己,係呢2-3年裡面要去晒我最想去既東南亞地方,用一個全新既思想出發!
 
 
呢排流感好嚴重,所以上機前帶返個熊啤啤mask sin, kee kee
 
 
搭左3個鐘,終於都到左日本東京Narita機場
 
 
由於搭HKEXPRESS,係機上冇餐食,所以一出入境處就立即去便利店醫下個肚先,仲見到呢年小朋友邪教始祖Frozen既冬甩������
 
 
之後就離開機場,搭車去酒店Lu~ 
由於我跟日本通去日本,所以搭車方面我係冇用過腦,唔知自己搭左咩車,只知佢係一架火車,lol
 
由於之前冇諗過會打返blog, 所以冇影酒店相~ 我地住既酒店叫Hotel Sun City Ikebukuro,好明顯佢就係Ikebukuro,仲一出地鐵站就見到,超級方便! (http://www.h-suncity.com)
 
放底行李,立即出發shopping, YEAH!
 
 
係呢到第一樣買既就係呢個背囊,好似大概港幣$150左右,有2色選擇,藍底銀閃&黑底金閃,我當然係選擇前者啦������
 
 
之後行行下見到Pokemon Store, 立即入去行返轉,不過入面D野都幾貴,所以最後都係空手而回
 
 
行到攰朋友話想食牛角,所以就黎左牛角等位,星期五既東京,等位等足左45分鐘.... 食物方面由於唔識睇日文所以亂點一通,食左咩我都唔係好知,但呢個菠蘿酒特飲真係好特別,因為佢會真係拎半個菠蘿出黎係你面前榨汁再倒落去,好新鮮,好好飲������
 
 
第一日已經買到咁,之後果幾日買果到都唔係好敢影相,lol
 
 
宵夜時間,白汁mushroom即食通粉,正! ������
 
 
 
小妹facebook朋友仔專頁, 請大家都黎like一下啦~ ^^

                          

另外微博都關注一下啦~!
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Celinediane 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()